Shop by Section

New @ Blog

by As Raffali Shop (Wednesday, 18th December 2013)
0 comments
by As Raffali Shop (Wednesday, 31st December 2014)
0 comments

View All Posts

Share to Social Network

Subscribe

Subscribers (3)

racheleliza82yk815mr.tiny

Find Us on Social Network

Our Facebook Our Twitter Our Instagram

Payments Accepted

local banks

Older Item Catalog  >  * Women Items  »  Krim Jerawat Datang Bulan Murah RM43 Newer Item
Krim Jerawat Datang Bulan Murah RM43
RM55.00  MYR
RM50.00  MYR


ITEM DESCRIPTION

Krim Jerawat Datang Bulan Murah Hajah Ramlah Harga Original Bukan Fake Testimoni Review Kesan Kelulusan KKM Promosi Online Malaysia

 

 

 

 

 

 

KRIM JERAWAT DATANG BULAN - HAJAH RAMLAH


Kecil..tapi power..inilah dia krim jerawat datang bulan..
Anda dah cuba pelbagai produk tapi jerawat masih keluar di wajah anda?
Mari cuba krim jerawat hajah ramlah..
Jangan risau lelaki pun boleh pakai..
Serius best Krim Jerawat Datang Bulan ni. Jerawat time period boleh kecut sepantas 1 hari tau! InsyaAllah, bukan tu je, kesan gelap pada bekas jerawat pun boleh hilang. Serius!

-----------------------------------------------------------------

Dirumus khas untuk pantas menghilangkan jerawat ketika datang bulan. Bukan itu saja, ia juga menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat! Terutama jerawat di sekitar dagu dan dahi.

APAKAH KELEBIHAN KRIM INI BERBANDING PRODUK LAIN DIPASARAN?
=======================
Kelebihan utama dia adalah produk ni memang sangat sesuai untuk jerawat ketika datang bulan. Jerawat datang bulan ni biasanya jerawat hormon, ada banyak di dahi dan di dagu. InsyaAllah formulasinya berkesan mempercepatkan proses penyembuhan.
Tapi apa yang lagi special, biasanya ada kesan gelap pada bekas jerawat. Banyak produk biasanya hanya kecutkan jerawat tapi tiada bahan untuk hilangkan kesan gelap pada bekas jerawat ni.
Ramai yang kami kenal, bila datang bulan akan pakai produk macam OXY10, tapi biasanya ada kesan gelap lepas jerawat kecut. Dah kena cari produk lain lagi. Jadi krim ni 2 in 1. Sekali jalan, selesai dua masalah. InsyaAllah

CARA PEMAKAIAN
Letakkan krim ini hanya pada jerawat saja, bukan disapu pada seluruh wajah. Letak selepas Isyak dan biarkan hingga Subuh. Amalkan hanya bila ada jerawat, terutama 8 hari sebelum datang bulan.

Masa mula letak akan rasa sedikit menyengat. Tapi tidak lama, selepas itu ia akan kembali seperti biasa. Krim ini apabila dibiarkan pada kulit, akan mengeras seperti bedak sejuk.

BAHAN UTAMA
Bahan utama dalam krim ini adalah Kapur dan Pati Kulit Kayu Willow Putih. Bahan selebihnya hanyalah pelengkap saja.

FAQ :

Bagaimana sebenarnya krim ini bertindak pada jerawat?
Dalam bahasa mudah, krim ini akan cepatkan jerawat 'masak'. Jadi insyaAllah ia tidak akan membengkak lama. Bila dah ada 'mata' (nampak dah nanah pada jerawat), jerawat dah tak membengkak, anda ada dua pilihan.
Teruskan pakai krim sehingga ia pecah dan kering serta sembuh sendiri. Atau boleh picit tapi WAJIB dengan cara yang betul. Berikut adalah cara picit yang betul:
1. Jangan picit masa jerawat masih tidak betul-betul 'masak', ia akan membengkakkan jerawat. Bila dah reda kemerahannya, dan kelihatan 'mata', baru boleh dipicit.
2. Basuh tangan dengan sabun anti bakteria. Basuh jari dan kuku sehingga bersih.
3. Jika anda ada guna pin jarum untuk pecahkan 'mata' tu, pastikan anda dah cuci jarum dengan sabun anti-bakteria. (Jika ada sapuan alkohol, boleh sapu pada pin jarum tu)
4. Cucuk jarum tadi pada 'mata' jerawat secara perlahan. Picitkan sekeliling jerawat dengan jari beralaskan tisu bersih. (Jangan direct guna kuku/jari).
5. Jika rasa nanah seperti sukar keluar, jangan paksa tekan lagi. Berhenti. Itu tanda jerawat itu masih belum betul-betul masak.
6. Lap bersih nanah yang keluar, jangan biarkan ia meleleh pada kawasan tidak berjerawat.
7. Letakkan Krim Jerawat Datang Bulan pada jerawat tadi. Biarkan ia kering. Anda akan perasan krim tadi seakan menarik keluar sisa darah dan nanah dari jerawat. Apabila ia kering, basuh bersih jika ada kelihatan sisa darah dan nanah di situ.
8. Untuk kesan lebih baik, picit pada hari malam supaya anda boleh letakkan kembali krim ini dan biarkan hingga ke Subuh.

PERHATIAN: Jangan amalkan picit tanpa langkah-langkah di atas. Ia boleh menyebabkan lebih banyak bakteria masuk ke dalam jerawat dan inilah punca jerawat lambat baik dan parut berlubang.

Berapa lama baru nampak kesan?
Ia bergantung kepada individu. Tapi insyaAllah akan mempercepatkan proses penyembuhan jerawat tu. Jika sebelum ini biasa jerawat ambil masa 7 hari untuk hilang, insyaAllah lepas pakai krim ni, ia lebih cepat ke 3 atau 4 hari. Jika biasa jerawat kecil hilang dalam 4 hari. InsyaAllah lepas pakai krim, ia akan hilang dalam 2 hari.
Apa yang bagusnya, jika ada kesan gelap pada bekas jerawat, boleh terus letakkan krim ni pada bekas tu. Ia juga akan hilang. InsyaAllah.
Apa-apa pun, krim ini hanya asbab, hanya Allah swt yang menyembuhkan.

Ada kesan sampingan negatif tak, terutama pada kulit sensitif/alahan?
InsyaAllah tiada kesan sampingan negatif. Tapi pada kertas dalam kotak, ada kami ajarkan pengguna untuk lakukan 'Patch Test' terlebih dahulu sebelum pakai di wajah.
Patch Test ni bertujuan untuk mengetahui sama ada kita ada alahan terhadap bahan dalam satu-satu produk tu tak.
Jadi boleh awal-awal elakkan kesan alahan seperti kemerahan, gatal, ruam. Sebab walaupun bahan terjamin selamat, organik sekalipun, akan ada sesetengah orang yang alah pada sesuatu bahan tu.
Jadi kami ajarkan Patch Test agar pengguna yang alah tidak perlu menanggung kesan alahan di wajah.

Berapa gram krim ni, boleh tahan berapa lama?
Krim ni hanya 10g.
Tapi jika digunakan hanya untuk jerawat ketika datang bulan, insyaAllah mampu bertahan sehingga 2 bulan kerana cara pemakaiannya, hanya letakkan sedikit pada jerawat saja, bukan disapu pada seluruh kulit wajah.
Tapi jangka masa yang tepat tak dapat kami berikan sebab ia mengikut kekerapan penggunaan dan tahap keadaan jerawat seseorang itu.

Ibu mengandung/menyusu boleh pakai tak?
Boleh, tiada kesan negatif. InsyaAllah. Krim ini tiada bahan merbahaya seperti Mercury ataupun Hydroquinone. Jadi tak perlu risau.

Bagaimana sebenarnya tekstur krim ni?
Sama seperti krim biasa. Krim ni berwarna putih. Ia seperti krim tapi bila diletak pada kulit dan dibiarkan, ia akan mengeras seperti bedak sejuk.

Dah pakai, bila mengeras, dia macam bedak sejuk, ia mula merekah dan ada tertanggal sikit dari kulit. Takpa ke macam tu?
Tidak mengapa, ia tidak menjejaskan keberkesanannya. InsyaAllah. Semua bahan telahpun meresap dalam kulit apabila ia mula kering. Jadi jangan risau jika ada yang tertanggal dari kulit selepas ia kering.

Boleh ke kalau nak pakai pada waktu siang?
Jika anda hanya duduk di rumah pada waktu cuti dan ingin letak pada waktu siang, boleh saja. Tiada masalah.

Boleh tak dipakai pada lelaki?
Walaupun ianya khas untuk jerawat ketika datang bulan, tidak jadi masalah sekiranya ia dipakai pada lelaki. Ia tiada kesan sampingan negatif. InsyaAllah.

Boleh ke kalau pakai pada jerawat yang tidak datang pada ketika datang bulan, tapi pada waktu lain?
Boleh juga, tiada masalah. Cuma yang membezakan adalah, bila dipakai sepanjang bulan, ia akan lebih cepat habis berbanding jika hanya pakai ketika datang bulan.

Bagaimana jika saya pakai tapi jerawat makin teruk?
Pastikan anda lakukan 'Patch Test' seperti di ajar pada kertas dalam kotak sebelum anda pakai di wajah. Ini bagi mengelakkan kesan alahan jika anda sebenarnya alah pada bahan dalam krim ini.
Jika anda lulus 'Patch Test' tapi bila disapu pada jerawat, ia semakin memudaratkan, berhentikan pemakaian. Krim ini tidak berfungsi sedemikian. Ini bermakna krim ini tidak sesuai untuk anda.
Untuk elakkan perkara sedimikian berlaku, anda boleh cuba pakai pada satu jerawat dulu, bukan pada semua. Lihat sekiranya ada tindakbalas negatif ataupun tidak. Kemudian baru dipakai pada semua jerawat.
Tapi jangan risau, kes seperti ini sangat terpencil. Setakat ini, tiada lagi kes begitu. Cuma setiap orang itu berbeza, apa yang dinyatakan disini.

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI PEMBELI

 

 

 

**DILARANG COPY PASTE PRINTCREEN TESTIMONI PEMBELI KAMI DIMANA2 WEBSITE TANPA KEIZINAN KAMI.

 

 

Harga

RM43

Postage RM7 (Semenanjung)

Postage RM10 (Sabah Sarawak)

*​no.tracking akan diberi

 

Nak Order??

SMS/WHATSAPP:

0132117313

 

Nak order tanpa isi borang boleh hubungi dengan cara;

SMS atau WhatsApp: 0132117313

Facebook: http://www.facebook.com/zalormurah
Facebook (Mesej terus): https://www.facebook.com/messages/zalormurah
Twitter: http://twitter.com/zalormurah
Instagram: http://instagram.com/zalormurah
Tumblr: http://zalormurah.tumblr.com

ITEM REVIEWS :

Have a review for this item? Post your review below:


RELATED ITEMS

About    Catalog    Blog    Contact    Payment    Delivery    Return Policy    Buying    Selling    Widgets   

to top